April 15, 2014

Kekurangan Kata di Hari Rabu

IBU: Doc, saya nak mintak vitamin utk anak..nak bagi dia selera ckit..Susah mkn la anak saya ni

DOKTOR: Nonsense...mengarut je..tak de ubat magic pun nk bg anak selera makan..Kena train dia makan..

IBU: Kan byk je vitamin/supplement jenama !#@$#$^*)()+*(+ org jual..Ramai je org beli..Tak boleh caye ke doc?

DOKTOR: Mengarut je..org meniaga..macam2 la..Tak de shortcut nk srh anak selera mkn..kena ajar dan latih laa dia makan..

IBU: oOoooOOoo


P/S: memang betul pun..masa sy kecik2, ada jugak makan vitamin kononnya nak naikkan selera makan..Tapi still x berkesan jgk..Makin selera nk makan vitamin tu adalah..sampai kena sorok botol vitamin tu..

4 comments:

  1. Macam tu rupanya. Dulu kecik2 suka makan vitamin sebab manis. Sedapp..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la psl kan teena..kononnya mkn vit selera la nk makan..mainan psikologi je sume tu

      Delete
  2. nak cakap.. comelnya header... posing tu comel sangat..heheh

    ReplyDelete

 
Images by Freepik